petak, 9. ožujka 2012.

Kao početnik u izradi nakita , a vođena mišlju da napravim nešto od prirodnih materijala (budući da sam sklona alergijama na metale), kao i da napravim nešto drugačije i prepoznatljivo nastala je moja prva kolekcija nakita od tkanina, uglavnom svile , koju sam obogatila raznim perlicama, swarovski kristalima, i uzicama. Neki komadi se mogu nositi na više načina, neke ogrlice lako prelaze u narukvice a broševi u ogrlice. Budući da je zima za nama i da nam stiže proljeće, koristila sam puno cvijeća








Nadam se da će vam se svidjeti.

2 komentara:

  1. divno! na sajmu rukotvorina u subotu sam osvojila broš iz tvoje malene radionice! baš mi se svidio! pozdrav :)

    http://unikatninar.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. LadyNatP hvala ti na divnom komentaru, i jako mi je drago što ti se broš svidio ! Još sam na početku pa mi jako puno znači da se ljudima sviđa moj rad.

    OdgovoriIzbriši